Autor Mikołajczak Marta

Przykładowy jadłospis: mężczyzna 35 lat, cross-fit

Sport: Cross Fit
Trening: wieczorny
Płeć: mężczyzna
Wiek: 35Lat
Waga: 85 kg
BF: 12%
Cel: rekompozycja; ilość jednostek treningowych w tyg: 6-10 w tym - 5x cross, 3-5x trening interwałowy
Zastosowany schemat: Carb Targeting, Carb Backloading, Carb Fat - Cycling
Makroskładniki : 

1. Moderate – Treningi bez priorytetu, średnia intensywność, treningi interwałowe

  • Białko:145g
  • Tłuszcze: 110g
  • Węglowodany: 230g

2. High Carb – Treningi priorytetowe, dwie jednostki treningowe

  • B: 145G
  • T: 85G
  • W: 300G

<...

Artykuł dostępny tylko w prenumeracie PREMIUM

Pozostało jeszcze 89% treści

Darmowy

Przepisy na Bulletproof coffee

Poniżej zamieszczamy inspiracje naszych czytelników, dzięki którym urozmaicicie swoją codzienną Bulletproof coffee.
Darmowy

Zostań mistrzem rollingu

Rolling to rodzaj automasażu polegającego na rozluźnianiu napiętych mięśn...
Podstawowy

Czy dobrze rozumiesz mobility?

Kiedy parę lat temu na jednym z pierwszych w Polsce kursów podnoszenia ciężarów zapytaliśmy o rozciąganie obręczy barkowej dla osób niemając...
Darmowy

BOLERO to bezcukrowe napoje instant ze stewią.

...