Body Challenge

O czasopiśmie

Body challenge to dwumiesięcznik skierowany do poszukujących wiedzy sportowców, trenerów, instruktorów, pasjonatów i zawodowców. Jest numerem jeden wśród edukacyjnych czasopism dla branży fitness w Polsce.

Co nas wyróżnia?

Stawiamy na rozwój – z każdym numerem dostajesz ponad 100 stron praktycznej wiedzy, wskazówek treningowych, porad dietetycznych i część wieloletniego doświadczenia naszych specjalistów

Wyznaczamy trendy – bo wiemy, że tylko praktyczna i sprawdzona wiedza jest wyznacznikiem tak silnego rozwoju edukacji w branży fitness w Polsce

Pracujemy z najlepszymi szkoleniowcami w Polsce – Rada programowa w skład której wchodzą najlepsi praktycy, szkoleniowcy i zawodowcy w swoich dziedzinach wraz z Redaktorem prowadzącym Jakubem Mauriczem są podstawą w tworzeniu najlepszego kompleksowego czasopisma w branży fitness

Odpowiadamy: Dlaczego? Jak? Kiedy? – każdy nasz artykuł pisany jest dla Ciebie w jasny i praktyczny sposób, abyś mógł z nawet najbardziej zawiłego tematu oprócz ogromnej ilości faktów bez problemu wprowadzić je do swojej codziennej pracy

Opieramy się na dowodach – z chaosu wiedzy, faktów i mitów w wielu kwestiach piszemy dla Ciebie teksty oparte tylko na rzetelnej wiedzy popartej badaniami naukowymi (bibliografię do tekstów publikujemy na stronie czasopisma body-challenge.pl )

Mamy misję – chcemy i z powodzeniem dążymy do utworzenia merytorycznego kompendium praktycznej wiedzy dla Trenerów Personalnych i dietetyków sportowych oraz każdego kto w zdrowy i świadomy sposób chce prowadzić aktywny tryb życia

O czym piszemy ?

Trening – Odżywianie – Suplementacja – Zdrowie – Sprawność

Sprawdź tematy z ostatniego numeru i to o czym napiszemy w kolejnym:

  • Demon czy anioł w sportach sylwetkowych - Kamil Koczwara
  • Trening funkcjonalny jako forma roztrenowania - Maciej Bielski
  • Budowa mikrocyklu treningowego - Paweł Pawlak
  • Sowiecka myśl treningowa. cz. III - Sebastian Gęsior
  • Redukować. Ale jak? Redukcja tkanki tłuszczowej w aspekcie żywioniowo-suplementacyjno-treningowym - Jakub Mauricz
  • Metabolic Damage - Marek Fischer
  • Witamina B6 - Jacek Feldman
  • Optymalna dawka białka w posiłku - Tadeusz Sowiński
  • Glicyna - Magdalena Glińska
  • Niezbędne makro- i mikroelementy, a substancje antyodżywcze - Ilona Otawska
  • Lato Light - Jan Paszkowski
  • Zespół jelita nadwrażliwego i inne problemy gastryczne u sportowców - czy probiotyki i dieta mogą pomóc? - dr n. biol. Patrycja Szachta i Łukasz Sieńczewski
  • Rola probiotyków w kształtowaniu sylwetki - Małgorzata Ostrowska
  • Horminy, a redukcja tkanki tłuszczowej - Paulina Ihnatowicz i Emilia Ptak-Kasica
  • Co oprócz odżywiania ma wpływ na redukcję tkanki tłuszczowej - Michał Undra
  • Kinesiotaping – podstawy stosowania oraz wybrane sposoby aplikacji - Zuzanna Sobczak
  • Fizjologia narządów wewnetrznych w praktyce - część 1. - Honorata Dziel

 

A W KOLEJNYM WYDANIU

  • ZAKRES POWTÓRZEŃ W TRENINGU SIŁOWYM, A HIPERTROFIA MIĘŚNIOWA - Paweł Głuchowski
  • Over head Press – artykuł o wyciskaniu nad głowę - Sebastian Gęsior
  • Zastosowanie dopasowującego obciążenia w treningu siły i budowaniu masy mięśniowej - Maciej Bielski
  • Odpowiedź hormonalna na trening siłowy wśród kobiet. Czy można zoptymalizować trening w odniesieniu do cyklu menstruacyjnego? - Kamil Koczwara
  • Trening siłowy kobiet/ mięśnie dna miednicy a niebezpieczeństwo nietrzymania moczu - Zuza Sobczak
  • Porównanie wiosłowań - trening - Dawid Bukiel
  • Podstawowa suplementacja w diecie sportowca XXI wieku - Marek Fischer
  • Dieta i suplementacja w niedoczynności tarczycy spowodowanej przewlekłą redukcją - Natalia Palmowska
  • Suplementacja selenem, dlaczego, po co, jak, kontrowersje związane z tematem - Gosia Ostrowska
  • Budowanie fundamentów formy zawodnika sportów walki w okresie offseasonowym - Jacek Feldman
  • Colostrum - Jakub Mauricz
  • Substancje antyodżywcze - kontynuacja - Ilona Otawska
  • Aminokwasy - Tadeusz Sowiński
  • 10 błędów żywieniowych na początku współpracy z trenerem personalnym - Glińska Magdalena
  • Candida - Patrycja Szachta
  • Przepisy - Jan Paszkowski
  • Podstawy metyzacji MTHFR oraz kwasu foliowego i B12 - Justyna Posłuszna
  • Sauny/ wysokie temperatury ciała - Michał Undra
  • Fizjologia narządów w sporcie część 2 - Honorata Dziel

 

Redaktor Prowadzący

Jakub Mauricz

 

JAKUB MAURICZ - najbardziej rozpoznawalna twarz dietetyki sportowej w Polsce. Trener, dietetyk, szkoleniowiec, dydaktyk. Specjalizuje się w dietetyce sportowej i suplementacji w sportach siłowych i siłowo-szybkościowych. Współautor sukcesów największych polskich gwiazd sceny MMA: mistrzyni UFC – Joanny Jędrzejczyk, mistrza KSW – Mameda Khalidova oraz Michała Materli, Izuagbe Ugonoha i wielu innych. Autor wielu publikacji naukowych oraz artykułów publikowanych w czasopismach eksperckich, popularnonaukowych i lifestylowych

 

 

 

Prezenty

Specjalnie dla Prenumeratorów stworzyliśmy serię dodatków merytorycznych do prenumeraty czasopisma.

  • Kontuzje w sporcie - Skuteczne sposoby regeneracji po kontuzjach sportowych (ćwiczenia, formy regeneracji, rozpoznawanie objawów)
  • Choroby wśród sportowców - Najczęściej diagnozowane choroby wśród sportowców w ciągu ostatnich lat (przyczyny, profilaktyka, pierwsze objawy , leczenie
  • Naturalna suplementacja dla sportowców - Czego nie wiesz o witaminach i minerałach?? (najnowsze wyniki badań, praktyka, dawkowanie , przeciwwskazania)